Wednesday 4 February 2015

Obses SHOPPING Topi Baby

Siapa yang suka tengok barang baby angkat tangan!! hehe  Geram kan tengok barang-barang baby lebih-lebih lagi waktu SALE kena pulak waktu SALE 70% wah memang gila shopping, dah la cute-cute semuanya, murah pulak tu. Dulu sebelum ada anak suka sangat belikan baju untuk anak-anak sedara lebih-lebih lagi kalau pergi Shopping dekat SOGO memang rambang mata tengok pakaian bayi dan kanak-kanak, sehelai dua mesti sangkut bawa balik untuk Hannah Mariam dan adiknya Syahid. Sekarang dah ada anak boleh la belikan baju anak sendiri pula tapi lain pula penyakit yang datang saya sangat obses shopping topi bayi.

Boleh katakan setiap kali keluar shopping mesti beli topi, pantang tengok topi gatal je tangan ni nak membeli. Setakat ini koleksi topi anal saya Sh. Naufal Islam lebih kurang plus minus 30 helai kalau tak silap. Kat sini saya nak kongsikan sedikit koleksi topi anak saya.

Topi Baby Tiny (Blue Stripes)
Topi ini dibeli sebelum Sh. Naufal islam lahir. Pergi shopping dekat QQ Baby Shop di Setapak dengan perut bonyot. Boleh tahan juga barang bayi dekat sini memang agak murah terutama sekali pakaian bayi.
Shopping topi baby comel QQ Shop


Topi Baby Pureen
Topi Baby Pureen ni beli dekat pasaraya Briliant Sg. Besar. Topi ni simple tapi antara yang selalu Naufal pakai sebab ianya sangat kemas dan ngam-ngam jer dengan kepala Naufal.
Shopping topi Baby comel Pureen


Topi Baby Tenderly (Black Stripes)
Topi Tenderly ini adalah kegemaran Mummy Naufal, tiap kali nak keluar mesti cari topi ni. Bila topi ni hilang rasa nak nangis pon ada haha over kan.

Shopping topi baby comel Tenderly
Topi OKBB (Owl) 
Topi ni dibeli sewaktu saya dah husband nak beli topi Tenderly menggantikan topi Tenderly yang hilang. Disebabkan tak ada topi Tenderly sebijik macam tu jual kat Tesco husband pun berkenan dengan topi ni, comel katanya.

Shopping topi baby comel OKBB

Topi Animal JBaby
Topi Animal JBaby ni adalah febret ayah Naufal. Setiap kali nak keluar mesti tanya mana topi ada telinga. Topi ini dibeli dekat Aeon Jusco Setiawangsa. Nampaknya Ayah Naufal dah berjangkit penyakit mummy Naufal yang obses dengan topi bayi.



Topi Panda
Topi ni dibeli oleh Ayah Naufal waktu pergi outstation dekat Melaka. Nampak tak penyakit obses dengan topi bayi ni dah menular sila hati-hati ye hehe.

Topi Baby Kiko
Topi  Baby Kiko ini yang paling latest setelah bernekad tak nak beli topi lagi!!! Tiba-tiba saya dihasut oleh adik katanya topi yang jenis macam ni Naufal belum ada lagi tengok la smart betul topi ni. Maka saya lupakan azam tu sekejap.

No comments:

Post a Comment