Wednesday 11 February 2015

Cegah Penuaan dengan Vivix Revolusi Penemuan Shaklee

Vivix Shaklee Cegah Penuaan dan Kanser

Vivix mencegah penuaan di peringkat selular. Setiap hari sel di dalam tubuh badan kita diserang dengan tekanan,  diet yang tidak seimbag dan toksin alam sekitar. Lebih banyak serangan yang kita hadapi maka lebih tinggi peluang untuk mendapat penyakit yang berkaitan dengan penuaan. lindungilah sel-sel tubuh secara semulajadi dengan Vivix yang mengandungi pelbagai bahan semulajadi dan telah diuji secara klinikal.

Kelebihan Vivix Shaklee

Memperbaiki DNA

Setiap hari, tubuh kita mengalami kerosakan DNA (salah satunya akibat radikal bebas) yang menyebabkan proses penuaan terjadi begitu cepat. Vivix membantu melambatkan dan melindungi DNA sel tubuh kita dan melambatkan proses tersebut.Vivix sesuai diambil oleh mereka yang selesai menjalani rawatan pemulihan kanser, misalnya kimoterapi, bagi mengembalikan sel tubuhnya kepada keadaan asal.


Memperbaiki Tenaga Sel
Semakin tubuh kita terdedah kepada penuaan, semakin cepat sel tubuh kita kehilangan tenaga. Ini akan menurunkan fungsi sel. Vivix membantu menguatkan sel tubuh.Membantu meningkatkan fungsi otak, kardiovaskular, imuniti dan sendi.Semakin tua, semakin kita rasa sakit sana sini, ingatan pun makin pudar. Vivix membantu mengembalikan keremajaan.

Kebaikan Vivix Shaklee


1.   Menggalakan penuaan yg sihat – awet muda dan anti-penuaan
2.   Membantu mengelakan kanser – merencat sel kanser dari menjadi semakin serius
3.   Mengurangkan risiko penyakit jantung – melindungi jantung
4.   Mengurangkan kompilasi diabetes / kencing manis
5.   Meningkatkan kesihatan arthritis dan menyokong kesihatan sendi – melindungi saraf
6.   Mengurangkan insiden penyakit nyanyuk - merawat azhameir
7.   Membantu merawat penyakit parkinson
8.   Membantu memulihkan penyakit strok - angin ahmar
9.   Meningkatkan kesihatan imun badan
10. Menggalakan kesihatan keseluruhan

Kandungan Semulajadi Vivix Shaklee
Vivix mengandungi campuran unik botani Polygonum Cuspidatum, Anggur Muscadine, Elderberi Eropah dan Lobak Ungu yang kaya dengan polifenol. Polifenol adalah kumpulan fitokimia yang terdiri daripada sebatian tanaman yang mengandungi khasiat antioksidan dan sel antipenuaan.

Siapakah yang perlu ambil Vivix?

1.  Pesakit Kencing Manis
2.  Pesakit Darah Tinggi
3.  Pesakit Jantung
4.  Pesakit SLE
5.  Pesakit Radang Usus
6.  Pesakit Nyanyuk 
7.  Pesakit Gout
8.  Pesakit Kanser
9.  Pesakit yang menderita Sakit Sendi
10.Pesakit Lemah Daya Tahan Penyakit

Berikut adalah senarai jenis pesakit yang sangat digalakkan untuk consume Vivix. Bagi yang sihat dan tidak mengalami sebarang penyakit seperti yang dinyatakan juga boleh consume Vivix untuk tujuan kecantikkan dan mencegah penyakit seperti yang dinyatakan. Bukankah mencegah itu lebih baik dari merawati.


Testimonial Pengguna Vivix Shaklee


pengguna vivix sembuh sakit kencing manis


Testimoni Vivix Shaklee operation fibroid



Bagaimana nak dapatkan Vivix Shaklee?

Anda boleh mendapatkannya di cawangan Shaklee berdekatan atau boleh terus order melalui saya kerana saya merupakan Independant distributer Shaklee yang sah. Sebarang pertanyaan dan Konsultasi boleh lah terus diajukan kepada saya jangan malu dan segan kerana saya dengan berbesar hati ingin membantu segala permasalahan anda InsyaAllah.


Hawa
Shaklee ID: 1170237
Contact: 0182510240


No comments:

Post a Comment